13 November 2012

最后的告白

你收,

再多两个小时就是你的二十五岁生日了,在这里提前祝你生日快乐。(虽然我不觉得除了我以外会有人看到这帖子。。。哈!)最近偷看了你的Wall,不知道什么时候,你已悄悄的把感情状态改成了“正在交往中”。恭喜你啊,这一次,要幸福,知道吗?如果我没算错,这应该是我记忆里你的第三段恋情了吧?

这一次,把不开心的前两段通通抛开,开开心心的和那幸运的他一起创造出美妙的恋曲。
这一次,希望你的那个他是对的人。
这一次,你一定要让我死心。

回想我第一次看见你,是在大学的户外食堂。那个时候,我离你大概十步左右,朋友一直叫我看美女。对,你就是那位“美女”。那个时候的我十八岁,看了你的侧面两秒,不肖的说了“不漂亮”这三个字。所以呢,我对你绝对不是一见钟情哦。。。哈哈哈。

偏偏老天爷就让我第二次遇见你的时候没有理由失心疯般的爱上了你,那一次也是在食堂,我转身想喊朋友拼桌。衰不衰这一转,和你对到了眼。那一秒,我完完全全爱上了你。
那个时候,我们其实有很多机会可以见面,聊天。只不过,都怪十八岁的我胆小,死爱面子与不成熟,还有我那双每次在走廊碰到你,都烧到红彤彤的耳朵。(这是事实哦!)
如果当时的我,不那么倔强,现在的我们,可能不同了。:)

好了啦,不说了,再说下去叫我一世人都忘不了你,就让你成为我独家的记忆吧。我明白单手是打不响拍掌的,况且,我们俩毕业后都没机会再见面,最好的方法,就是让时间将我咀嚼,慢慢的将你从我的人生里消化掉。

那谁,我不奢望你会看到我接下来想跟你说的话。我只求你好好的善待她,那个美丽的她,那个善良的她,那个单纯的她,那个特别的她。我不希望未来再看到她伤心的样子,因为会难过的不止她一个人。虽然我没有亏欠她什么,可是那谁先生,请切记,如果你亏待了她,别让我知道你的身份,记住啦。^.^

最后,致S小姐,那位我曾经很爱很爱过的S小姐,祝你生日快乐!二十五岁啦,别那么挑了啦!赶紧找个人嫁了啦!呵呵呵~

小白上

5 comments:

Anonymous said...

I love reading through a post that will make men and women think.

Also, many thanks for allowing for me to comment!


My website: suit hangers wide shoulder

Anonymous said...

It's difficult to find knowledgeable people about this topic, however, you seem like you know what you're talking about!

Thanks

Here is my web site: harley davidson stools and chairs

Anonymous said...

Wow! This blog looks just like my old one! It's on a totally different subject but it has pretty much the same page layout and design. Wonderful choice of colors!

Also visit my homepage :: stainless steel sinks double bowl

Anonymous said...

Hello there, I found your web site by the use of Google while searching for a related matter, your web site came up, it looks good.
I have bookmarked it in my google bookmarks.

Hello there, just become aware of your blog via Google,
and located that it is truly informative. I'm going to be careful for brussels. I will appreciate when you proceed this in future. Lots of folks will be benefited out of your writing. Cheers!

Review my weblog; bed frames with drawers full size

Anonymous said...

I think the admin of this website is really working hard for
his site, as here every information is quality based material.


My web page - http://www.caminoalislam.com